تاریخ: ۲۳ دی ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۹:۱۸
بازدید: ۲۹۸
کد خبر: ۷۹۹۷۲
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

فهرست معاملات مشکوک امروز با حضور ۴ شرکت بزرگ بورس، ۴ فرابورسی و ...

می متالز - امروز شرکت های بزرگ فولادمبارکه، فولادخوزستان، پارسان، سرمایه گذاری غدیر، ۴ نماد فرابورسی و ... مشمول معاملات مشکوک شدند.
فهرست معاملات مشکوک امروز با حضور ۴ شرکت بزرگ بورس، ۴ فرابورسی و ...

به گزارش می متالز، بورس تهران در ادامه سیر صعودی سه روز اخیر، امروز سه رکورد جدید به جا گذاشت که مربوط به جهش روزانه 16 هزار و 388 واحدی، ورود به کانال 392 هزار تایی و ارزش روز بازار 1.4 هزار هزار میلیارد تومانی بود.

در این میان، بورس تهران شاهد معامله 3.9 هزار میلیارد تومانی و دو بازار اول و دوم معاملات فرابورس هم نظاره گر داد و ستد 290 میلیارد تومانی بود اما طبق اطلاعات پردازش اطلاعات مالی مبنا 15 شرکت با داد و ستد 7 تا 3 برابری نسبت به میانگین یک ماهه، مشمول معاملات مشکوک و متفاوت شدند.

براساس این گزارش، در صدر این گروه، فولاد مبارکه قرار گرفت که بعد از افزایش سرمایه 61 درصدی از سود انباشته و بازگشایی نماد و به رغم افزایش حدود 12 درصدی قیمت، شاهد معامله بیش از 718.6 میلیون سهمی شد.

در ادامه هم شرکت های فارسیت درود، واسپاری ملت، معادن بافق، دشت مرغاب، بورس کالا، فولاد خوزستان، سیمان فارس، بیسکویت گرجی، سرمایه گذاری غدیر، سیمان داراب، گسترش نفت و گاز پارسیان، بیمه پاسارگاد، فولاد هرمزگان جنوب و بانک گردشگری در این فهرست جای گرفتند.

افزایش تعداد شرکت های بورسی و حضور شرکت های بزرگ فولاد مبارکه، فولاد خوزستان، پارسان، سرمایه گذاری غدیر،  فولاد هرمزگان و همچنین بورس کالا و محدود شدن شرکت های فرابورسی به 4 نماد "سفارود، بپاس، هرمز و وگردش" از جمله نکات جالب توجه معاملات مشکوک امروز است.

برای مشاهده اطلاعات دیگر مانند گزارش وقایع بازار، بازدهی ماهانه سهام و صنایع و... می توان بهrahavard365.com مراجعه کرد.

منبع: بورس پرس
مطالب مرتبط
عناوین برگزیده