تاریخ: ۳۰ دی ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۲:۲۱
بازدید: ۱۵۷
کد خبر: ۸۰۹۵۹
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

سودسازی "خفنر" کند شد

می متالز - شرکت فنرسازی خاور در صورت های مالی ۹ماهه خود سود هر سهم را ۱۵۱ریال اعلام کرد که نسبت به گزارش ۶ماهه تنها ۳۰درصد افزایش داشته است.
سودسازی "خفنر" کند شد

به گزارش می متالز، شرکت فنرسازی خاور در اطلاعات و صورت های مالی ۹ماهه منتهی به ۳۰آذر۱۳۹۸، سود عملیاتی خود را ۵۴میلیارد و ۱۶۶میلیون ریال منتشر کرد که نسبت به مدت مشابه سال مالی گذشته ۱۸۲درصد افزایش یافته است.

این شرکت سود خالص را با رشد ۱۵۹درصدی مبلغ ۳۹میلیارد و ۳۶میلیون ریال و سود انباشته را با رشد ۸۱۳درصدی مبلغ ۲۹میلیارد و ۹۵۶میلیون ریال منتشر کرده است.

"خفنر" در گزارش ۹ماهه درباره وضعیت افزایش سرمایه اعلام کرد برنامه افزایش سرمایه شرکت از محل تجدید ارزیابی دارایی های ثابت است که درخواست برای سازمان بورس و اوراق بهادار ارسال شده و در انتظار تایید آن توسط این سازمان است.

این شرکت اهداف خود را در خصوص تولید و فروش محصولات به این شرح تشریح کرد که قصد دارد به اهداف تعیین شده بودجه سال ۱۳۹۸ شامل ۴هزار و ۷۸۳تن تولید و فروش با دستیابی به مبلغ ۶۲۱میلیارد ریال فروش دست یابد. از سوی دیگر مواد اولیه موجود شرکت قابل استفاده است و نیاز خود را از این محل تامین می کند.

شرکت فنرسازی خاور از تغییرات عوامل بهای تمام شده تولیدات تا پایان سال ۱۳۹۸ خبر داد که دلیل آن مواد اولیه است و بالغ بر حدود ۵درصد خواهد بود . این شرکت برای سایر عوامل تشکیل دهنده بهای تمام شده، افزایش بهای تمام شده پیش بینی نکرده است.

تامین مالی شرکت تا پایان سال ۱۳۹۸ از طریق استفاده از تسهیلات بانک های تجارت و سپه، به صورت حد اعتباری فراهم شده است. همچنین با توجه به اینکه نرخ ۱۸درصد به عنوان نرخ تامین مالی مصوب اعمال می شود، علاوه بر این، مبلغ تامین مالی سال۱۳۹۸ بالغ بر ۲۰۰میلیارد ریال در نظر گرفته شده است.

عناوین برگزیده