تاریخ: ۳۰ دی ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۳:۲۲
بازدید: ۱۳۳
کد خبر: ۸۰۹۸۵
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

سود سهام «پدرخش» به ۱۰۱۴ ریال افزایش یافت

می متالز - شرکت تولیدی و صنعتی درخشان تهران براساس آخرین گزارش منتشر شده خود اعلام کرد: سود سهام این شرکت از مبلغ ۶۱۳ ریالی طی ۶ ماهه به سود یک هزار و ۱۴ ریالی در ۹ ماه رسیده است.
سود سهام «پدرخش» به ۱۰۱۴ ریال افزایش یافت

به گزارش می متالز، شرکت تولیدی و صنعتی درخشان تهران در صورت‌های مالی ۹ ماهه از رشد ۶۵ درصدی سود هرسهم در سه ماه خبر داد و رقم این سود را یک هزار و ۱۴ ریال اعلام کرده است.

این شرکت سود عملیاتی دوره ۹ ماهه را ۵۵ میلیارد و ۵۹۹ میلیون ریال، سود خالص را ۵۱ میلیارد و ۷۰۹ میلیون ریال و سود انباشته را ۵۶ میلیارد و ۲۱ میلیون ریال منتشر کرد.

«پدرخش» در گزارش خود به تولید بیشتر و متنوع تر با ضایعات کمتر اشاره کرده است که براساس پسند و خواست بازار، فروش بیشتر و فراگیر تر با شرایط رقابتی داشته باشد و این موارد از اهداف مهم شرکت در خصوص تولید و فروش محصولات است.

از سوی دیگر در این دوره فروش خود را به یک هزار و ۷۷۶ تن و به مبلغ ۳۳۵ میلیارد و ۷۵۴ میلیون ریال رساند که از این محل بیش از ۷۳ میلیارد ریال سود ناخالص پیش‌بینی کرده است.

«پدرخش» در این گزارش اعلام کرد با تغییرات در مدیریت بنیاد دوباره باوجود مذاکرات و مکاتبات قبلی، بنیاد موضوع تخلیه عرصه شرکت را از طریق مراکز قضائی و انتظامی پیگیری کرده که شرکت با اقدامات لازم و مقتضی به مقابله با موضوع پرداخت و در نهایت مقرر شد و شرکت پیشنهاد خود را برای خرید عرصه شرکت به طور کتبی اعلام کند که این اقدام در دوم دی ۱۳۹۸ در نامه کتبی به معاونت اداره اموال و املاک بنیاد ارایه شد و در حال حاضر منتظر پاسخ از ناحیه آنها است.

عناوین برگزیده