تاریخ: ۰۱ بهمن ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۲:۱۶
بازدید: ۱۶۹
کد خبر: ۸۱۱۳۳
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
طی دوره ۹ ماهه؛

"فولاد" ۸۳۴ ریال سود ساخت

می متالز - شرکت فولاد مبارکه اصفهان در دوره ۹ ماهه منتهی به ۳۰ آذر ماه ۱۳۹۸، به ازای هر سهم خود ۸۳۴ ریال کنار گذاشت که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته که سود هر سهم ۵۳۸ ریال اعلام شده بود، از افزایش ۵۵ درصدی برخوردار است.
"فولاد" ۸۳۴ ریال سود ساخت

به گزارش می متالز،  شرکت فولاد مبارکه اصفهان با سرمایه ثبت شده ۱۳۰ هزار میلیارد ریال، صورت‌های مالی ۹ ماهه دوره مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ را به صورت حسابرسی نشده منتشر کرد.

شرکت فولاد مبارکه اصفهان در دوره یاد شده، مبلغ ۱۰۸ هزار و ۳۸۶ میلیارد و ۳۱۲ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ ۸۳۴ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داد که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته از افزایش ۵۵ درصدی برخوردار است.

"فولاد" در دوره ۹ ماهه سال مالی منتهی به اسفند ۹۷، به صورت حسابرسی شده، مبلغ ۶۹ هزار و ۹۲۸ میلیارد و ۵۷۳ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بدین ترتیب مبلغ ۵۳۸ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داده بود.

عناوین برگزیده
محمدیاسر طیب‌نیا، مدیرعامل فولاد مبارکه در آیین امضای فاز اول قرارداد‌های احداث کارخانه تبدیل هماتیت به مگنتیت به روش RHF و پایلوت توسعه فناوری استحصال معادن کم‌عیار به روش بستر سیال (SMR):

فولاد مبارکه در حوزه تکنولوژی‌ها و فناوری‌های نوین می‌تواند یک دنبال‌کننده هوشمند باشد