تاریخ: ۲۱ دی ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۱:۱۵
بازدید: ۱۴۴
کد خبر: ۸۲۰۳۰
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
رئیس سازمان صمت قزوین:

۶۹ درصد مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در قزوین اجرایی شد

می متالز - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین گفت: تاکنون ۶۹ درصد مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید انجام شده و ۳۱ درصد مصوبات باقی مانده در دست اقدام است.
۶۹ درصد مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در قزوین اجرایی شد

به گزارش می متالز، جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان صبح شنبه با حضور هدایت الله جمالی پور استاندار قزوین، عیسی قبادی معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری، سعید نبیل رئیس سازمان صمت قزوین و دبیر کارگروه تسهیل استان، یاری رئیس سازمان برنامه و بودجه استان، زکی زاده مدیر کل دفتر امور اقتصادی استانداری، علیخانی مدیر کل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری، خانپور مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی و مدیران دستگاه‌های اجرایی عضو کارگروه در سالن جلسات دفتر استاندار برگزار شد.

سعید نبیل در این جلسه اظهار کرد: اعطای یارانه تسهیلات مربوط به بند الف تبصره ۱۸ به واحدهای صنعتی از طرف بانک‌ها منوط بر ارائه گزارش نظارت بر تسهیلات و اخذ مصوبه از کارگروه تسهیل استان است که در همین راستا ۴ بازدید صورت گرفته و تاکنون ۱۰ فقره تسهیلات از محل بند الف تبصره ۱۸ در استان پرداخت شده است.

وی افزود: تاکنون ۱۰۰ جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید با ۵۳۸ مصوبه در استان قزوین برگزار شده است که ۲۵ جلسه آنها اصلی و به ریاست استاندار بوده است.

رئیس سازمان صمت قزوین در پایان گفت: تاکنون ۶۹ درصد مصوبات این کارگروه انجام شده و ۳۱ درصد مصوبات باقی مانده کارگروه، در دست اقدام است.

در این جلسه همچنین مشکلات مربوط به ۴ واحد تولیدی و صنعتی مورد بررسی قرار گرفت و تصمیمات لازم جهت رونق تولید و حفظ اشتغال پایدار اتخاذ شد.

عناوین برگزیده