تاریخ: ۰۷ بهمن ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۴:۵۷
بازدید: ۱۲۶
کد خبر: ۸۲۴۲۵
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
مدیرکل سرمایه گذاری و تامین مالی وزارت صمت:

باید به سمت استفاده از ابزارهای نوین تامین مالی حرکت کنیم

می متالز - مدیرکل سرمایه گذاری و تامین مالی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: رویکرد وزارتخانه و معاونت طرح و برنامه، حرکت به سوی استفاده از ابزارهای نوین تامین مالی برای بخش صنعت و معدن است.
باید به سمت استفاده از ابزارهای نوین تامین مالی حرکت کنیم

به گزارش می متالز، نعمت الله شهبازی در نشست بررسی و تبادل نظر در خصوص چالش های تامین مالی واحدها و پروژه های صنعتی و معدنی استان کرمانشاه با حضور استاندار، مدیران وزارت صمت، مدیران شبکه بانکی، تشکل ها و بنگاهها گفت: تبیین ضرورت استفاده از ابزارهای نوین تامین مالی برای واحدها و پروژه های صنعتی و معدنی در این خصوص را انجام می دهیم.

وی گفت: نیاز است فرهنگ سازی در این خصوص در بین فعالان اقتصادی و صنعتی صورت گرفته و ما استان به استان این موضوع را در دستور کار قرار دادیم.

مدیرکل سرمایه گذاری و تامین مالی همچنین گفت: تبصره ١٨ بودجه در جهت اعطای تسهیلات به واحدهای صنعتی و معدنی است و در این جلسه راهکارهایی برای تسریع در جذب منابع تسهیلاتی این تبصره در استان کرمانشاه را پیگیری می کنیم.

عناوین برگزیده
محمدیاسر طیب‌نیا، مدیرعامل فولاد مبارکه در آیین امضای فاز اول قرارداد‌های احداث کارخانه تبدیل هماتیت به مگنتیت به روش RHF و پایلوت توسعه فناوری استحصال معادن کم‌عیار به روش بستر سیال (SMR):

فولاد مبارکه در حوزه تکنولوژی‌ها و فناوری‌های نوین می‌تواند یک دنبال‌کننده هوشمند باشد