تاریخ: ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۲:۱۰
بازدید: ۳۹۳
کد خبر: ۸۳۳۵۶
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

داریوش اسماعیلی معاون امور معدن و صنایع معدنی وزارت صمت شد

می متالز - رحمانی ضمن تقدیر از خدمات و تلاش های جعفر سرقینی، در حکمی داریوش اسماعیلی را به عنوان معاون امور معدن و صنایع معدنی وزارت صمت انتخاب کرد.
داریوش اسماعیلی معاون امور معدن و صنایع معدنی وزارت صمت شد

به گزارش می متالز، رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت در حکمی داریوش اسماعیلی را به سمت معاون امور معدن و صنایع معدنی وزارت صنعت منصوب کرد.

رحمانی ضمن تقدیر از خدمات و تلاش های جعفر سرقینی، در حکمی داریوش اسماعیلی را به عنوان معاون امور معدن و صنایع معدنی وزارت صمت انتخاب کرد.

در حکم انتصاب داریوش اسماعیلی از سوی رضا رحمانی، وزیر صنعت، معدن و تجارت آمده است:

با عنایت به تعهد و شایستگی، دانش و تجربیات ارزشمندتان که حاصل سال‌ها تلاش خستگی‌ ناپذیر در حوزه‌های مختلف است به موجب این حکم جنابعالی را به سمت « معاون امور معادن و صنایع معدنی» منصوب می‌نمایم.

امعان‌نظر به برنامه‌ها و سیاست‌های دولت و استفاده از همه ظرفیت‌های موجود و بالقوه در راستای بهبود فضای کسب و کار در این حوزه، با رویکرد توسعه اکتشافات، افزایش بهره‌برداری از معادن و رونق صنایع‌معدنی، جلوگیری از خام‌فروشی، روزآمدی دانش و روش‌های بهره‌برداری از معادن کشور، افزایش ارزش افزوده، محصولات معدنی، ارتقا سهم بخش خصوصی در اکتشافات و بهره‌برداری و بالابردن سهم صادرات محصولات صنایع معدنی مورد انتظار است.

امید است با عنایت الهی و تلاش مجدانه در انجام این ماموریت خطیر موفق باشید.

عناوین برگزیده
محمدیاسر طیب‌نیا، مدیرعامل فولاد مبارکه در آیین امضای فاز اول قرارداد‌های احداث کارخانه تبدیل هماتیت به مگنتیت به روش RHF و پایلوت توسعه فناوری استحصال معادن کم‌عیار به روش بستر سیال (SMR):

فولاد مبارکه در حوزه تکنولوژی‌ها و فناوری‌های نوین می‌تواند یک دنبال‌کننده هوشمند باشد