تاریخ: ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۲:۴۱
بازدید: ۱۲۱
کد خبر: ۸۳۹۸۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
معاون طرح و برنامه وزارت صمت در چهارمحال و بختیاری اعلام کرد:

تمرکز وزارت صنعت، معدن و تجارت بر تکمیل طرح های نیمه تمام

می متالز - معاون طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت در جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان چهارمحال و بختیاری که با حضور وزیر صمت برگزار شد، با اشاره به تدوین طرحی که در آن صنوف تولیدی در ردیف کارخانه‌های صنعتی قرار می‌گیرند، گفت: با اجرای این طرح فضای تولید در کشور یکپارچه می‌شود.
تمرکز وزارت صنعت، معدن و تجارت بر تکمیل طرح های نیمه تمام

به گزارش می متالز، سعید زرندی افزود: در این طرح که آماده اجرا شده است، تمامی صنوف تولیدی می‎توانند از تسهیلاتی مشابه کارخانه‌های صنعتی بهره‌مند شوند.

وی در ادامه با تاکید بر تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام استان ها در حوزه صنعت، معدن و تجارت، تصریح کرد: تمرکز این وزارتخانه تا ۲ سال آینده بر تکمیل و اجرایی کردن برنامه‌ها و طرح‌های نیمه تمام است.

زرندی ادامه داد: در استان چهارمحال و بختیاری تکمیل ۱۲ طرح نیمه‌تمام در اولویت قرار دارد.

معاون طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت افزود: همچنین ۲ طرح معدنی حوزه اکتشاف و ۲۹ طرح زیرساختی که از این تعداد ۲۲ طرح در حوزه شهرک‌های صنعتی و ۷ طرح در حوزه سازمان ایمیدرو در چهارمحال و بختیاری برنامه‎ریزی شده است.

زرندی، احیای واحدهای تعطیل شده را از دیگر برنامه‌های این وزارتخانه اعلام کرد و گفت: این واحدها می‌توانند از تسهیلات بانکی تبصره ۱۸ بهره‌مند شوند در حالی‌ که در چهارمحال و بختیاری از این ظرفیت بهره‌گیری لازم نشده است.

وی خاطرنشان کرد: از محل تسهیلات بانکی تبصره ۱۸ تاکنون ۱۰ هزار میلیارد تومان در استان‌ها سرمایه‌گذاری شده است و چهارمحال و بختیاری جزو استان‌های آخر در این حوزه به شمار می‌رود.

عناوین برگزیده