تاریخ: ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۵:۳۰
بازدید: ۲۷۲
کد خبر: ۸۷۵۳۹
سرویس خبر : انرژی

مقابله با شیوع ویروس کرونا در جایگاه های سوخت آغاز شد

می متالز - معاون مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران طی اطلاعیه ای به مدیران مناطق مختلف شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران دستور داد تا برای مقابله با شیوع ویروس کرونا در جایگاه های توزیع سوخت کشور،دستورالعمل های بهداشتی جدیدی را در هنگام عرضه سوخت به مصرف کنندگان رعایت کنند.
مقابله با شیوع ویروس کرونا در جایگاه های سوخت آغاز شد

به گزارش می متالز، حمید قاسمی ده چشمه به مدیران مناطق مذکور دستور داده است که فرآیند سوختگیری و پرداخت، بدون دستکش یک بار مصرف انجام نشود. در این ابلاغیه همچنین تاکید شده است ضدعفونی و گند زدایی تجهیزات از قبیل نازل‌ها، دستگاه‌های کارت خوان و شست وشوی محیط عمومی و سرویس های بهداشتی جایگاه ها به صورت روزانه و در چند نوبت در دستور کار قرار گیرد.

در این اطلاعیه آمده است:

“پیرو اطلاعیه های وزارت بهداشت در خصوص همکاری در جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، به کلیه جایگاه داران توزیع فرآورده های مایع و CNG اعلام گردد تا فرآیند سوختگیری و پرداخت در تمامی جایگاه های عرضه سوخت، توسط اپراتور جایگاه انجام و یا دستکش یکبار مصرف جهت استفاده عموم مردم در دسترس قرار گرفته و فرآیند سوختگیری و پرداخت بدون دستکش یک بار مصرف انجام نشود و نازل ها و صفحه رمز کارت سوخت دیسپانسر ها  وهمچنین اماکن عمومی جایگاه (سرویس بهداشتی و …) مستمرا با مواد مناسب، ضد عفونی و پایش بهداشتی گردد. این اطلاعیه تا اطلاع ثانوی در تمامی جایگاه های کشور، لازم الاجراست وفرهنگ سازی و اطلاع رسانی عمومی در این زمینه از طریق روابط عمومی آن منطقه انجام پذیرد.”

عناوین برگزیده