تاریخ: ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۷:۰۸
بازدید: ۱۸۱
کد خبر: ۸۷۹۷۱
سرویس خبر : آهن و فولاد
مدیر مجتمع فولاد سبا:

افزایش 12 درصدی تولید کلاف گرم در مجتمع سبا

می متالز - مدیر مجتمع فولاد سبا فولاد مبارکه گفت: با تلاش و همدلی کارکنان مجتمع فولاد سبا در سال رونق تولید و در 11 ماه منتهی به بهمن‌ماه سال جاری، تولید کلاف گرم در این مجتمع به یک میلیون و 239 هزار تن رسید.
افزایش 12 درصدی تولید کلاف گرم در مجتمع سبا

به گزارش می متالز، مصطفی عطایی پور مدیر مجتمع فولاد سبا با قدردانی از عملکرد کارکنان این مجتمع گفت: با تلاش و همدلی کارکنان مجتمع فولاد سبا در سال رونق تولید و در 11 ماه منتهی به بهمن‌ماه سال جاری، تولید کلاف گرم در این مجتمع به یک میلیون و 239 هزار تن رسید.

وی در ادامه افزود: این رکورد نسبت‌به مدت مشابه سال قبل رشد 11.7 درصدی داشته است.

عطایی پور گفت: از این میزان تولید حدود 80 درصد آن مربوط به ورق‌های ضخامت 2 میلی‌متر با کیفیت مطلوب است که یکی از محصولات پرکاربرد در تولید لوله و پروفیل در کشور به شمار می‌رود.

وی با بیان این‌که در سال گذشته، تولید در مجتمع فولاد سبا یک میلیون و 194 هزار و 600 تن بوده است گفت: رکورد جدید علی‌رغم محدودیت‌های زیاد در تامین مواد اولیه، قطعات و متریال مصرفی باکیفیت در کلیه خطوط تولید به دست آمد.

مدیر مجتمع فولاد سبا در تشریح مهمترین دلایل ثبت این رکورد تصریح کرد: تلاش حداکثری مدیریت و کارکنان این مجتمع، تامین حداکثری مواد اولیه و قطعات، بهره‌گیری از تجارب ارزشمند گذشته، افزایش سرعت تولید در خطوط مختلف تولید ازجمله فولادسازی، ریخته‌گری و نورد گرم و همچنین کاهش توقفات اضطراری و افزایش کیفیت آهن اسفنجی تولیدشده را در این مجتمع مهم‌ترین دلایل ثبت این رکورد می دانم.

عطایی‌پور گفت: آماده‌سازی فعالیت‌های نوسازی اتوماسیون نورد گرم و ریخته‌گری و همچنین آماده‌سازی عملیات نصب قفسه هفتم نورد گرم سبا در آینده نزدیک اجرا خواهد شد.

وی در پایان ضمن قدردانی از تلاش کارکنان و حمایت‌های مدیریت ارشد فولاد مبارکه گفت: امیدواریم در ادامه این روند موفقیت‌آمیز همچنان شاهد تثبیت شرایط موجود خطوط تولید و دستیابی به اهداف از پیش تعیین‌شده در مجتمع فولاد سبا باشیم.

عناوین برگزیده