به گزارش می متالز، حسن محمدی، مدیر روابط عمومی شستا نوشت: "با راه اندازی شستا رسانه به ارتباط مستقیم و بی واسطه با جامعه مخاطب اقدام کردیم و ریلگذاری انجام شد تا افراد متخصص بتوانند با هرسرعتی روی آن حرکت و مردم نیز بتوانند از جزییات اتفاقهایی که در این مجموعه رخ می دهد، مطلع شوند.
قطعا شفافیت زمینه و امکان نظارت و مشارکت عمومی در عملکرد شستا را فراهم کرده و ضامن پیوستگی و پایداری سیستم فرآیندهای آن میشود.
حتما نیاز به اشاره ندارد که حرکت در این مسیر، بدون توجه و برنامه ویژه دکتر شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی که شفافیت مهمترین اولویت برنامهای ایشان بود امکانپذیر نبود، ضمن آنکه شیشهای شدن شستا شجاعت و جسارتی لازم داشت که دکتر محمد رضوانیفر مدیرعامل شستا آن را با برنامهریزی دقیق و هدفمند همراه کرد و آن شد که امروز شاهدش هستیم و یکسالگیاش را اطلاعرسانی میکنیم.