تاریخ: ۱۸ اسفند ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۹:۴۶
بازدید: ۱۸۰
کد خبر: ۹۰۸۷۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

برخی واحدهای صنفی در جهرم تعطیل شدند

می متالز - رییس اداره صنعت و معدن و تجارت شهرستان جهرم گفت: برای پیشگیری از انتقال ویروس کرونا، برخی واحدهای صنفی شهرستان جهرم تا اطلاع بعدی تعطیل است.
برخی واحدهای صنفی در جهرم تعطیل شدند

به گزارش می متالز، بهنام اتحاد روز یک‌شنبه گفت: واحدهای صنفی شامل تالاهاری پذیرایی و سالن‌های همایش، مراکز عرضه قلیان و آرایشگاه‌های زنانه و مردانه از امروز ۱۸ اسفندماه ۱۳۹۸ تا اطلاع بعدی تعطیل است.

وی با اشاره به اهمیت سلامت شهروندان و لزوم پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در شهرستان جهرم، ابراز کرد: با توجه به درخواست دانشگاه علوم پزشکی جهرم و مصوبه شورای تأمین شهرستان جهرم، تمام اصناف یادشده  تعطیلند.

اتحاد افزود: در صورت مشاهده فعالیت این اصناف از تاریخ فوق، واحد متخلف شناسایی و از سوی اماکن نیروی انتظامی پلمب خواهد شد.

رییس اداره صنعت و معدن و تجارت شهرستان جهرم اظهار کرد: سامانه شبانه‌روزی ۱۲۴، آماده دریافت گزارش‌ها و شکایت‌های شهروندان  است.‌

با شناسایی ۱۴ مورد جدید ابتلا به کرونا در استان فارس ، آمار کنونی مبتلایان استان فارس به ۹۵ نفر رسیده است.تاکنون ۴ نفر با بهبودی کامل از بیمارستان ترخیص شده اند.

بر اساس نتایج آزمایشگاهی، ۷۴۳ مورد بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شده است، مبتلایان به این بیماری در کشور به ۶ هزار ۵۶۶ نفر رسید. در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۴۹ نفر از مبتلایان  کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری در کشور به ۱۹۴ مورد رسید. تاکنون ۲ هزار ۱۳۴ بیمار مبتلا به کووید۱۹ بهبود یافته اند.

شهرستان جهرم در فاصله ۱۹۳ کیلومتری از جنوب شرق شیراز قرار دارد.

عناوین برگزیده