به گزارش می متالز، به گفته این شرکت، این ضرر به دلیل کاهش 9.6 درصدی قیمت فروش فولاد، کاهش 7.3 درصدی حمل محموله های دریایی و هزینه تولید بالاتر مانند سنگ آهن بوده است.
مدیرعامل CAP یعنی Rodolfo Krause گفت که بازار فعلی اجازه نمی دهد در همان سطوح قبلی رقابت کنید و این به معنای رقابت ناعادلانه است.
وی خاطرنشان کرد: نبود جریمه بر روی محصولات فولادی که با دامپینگ وارد شیلی می شوند نیز یکی دیگر از عواملی است که منجر به این ضرر شده و وضعیت حال و آینده شرکت را چالش برانگیز و بسیار نامشخص کرده است.