به گزارش می متالز، حمید قاسمی دهچشمه در این باره افزود: دلیل کم نشدن مصرف سیانجی همانند مصرف بنزین در دوران شیوع ویروس کرونا این است که صاحبان وانت و تاکسیها برای درآمدزایی از خودروهای خود استفاده میکنند و عمده مصرفکنندگان سوخت سیانجی، تاکسیها و وانتبارها هستند.
گفتنی است تبدیل خودروهای بنزینسوز به گازسوز آغاز شده و در قالب دو برنامه تبدیل کارگاهی منظم و کارخانهای در حال انجام است.
تاکنون ۲۶ هزار تبدیل کارخانهای و کارگاهی انجام شده که میزان تبدیلهای کارخانهای (سه هزار مورد) بسیار کمتر بوده است.
در حال حاضر تمامی اپراتورهای جایگاههایسیانجی موظف هستند نسبت به سوختگیری خودروهای متقاضی اقدام کنند و برای این موضوع الزاماتی در نظر گرفته شده است؛ علاوه بر این جایگاهها به دستکش و مواد ضدعفونی نیز تجهیز شدهاند.