تاریخ: ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۱:۳۴
بازدید: ۱۸۲
کد خبر: ۹۱۷۷۵
سرویس خبر : انرژی

‫استمرار گندزدایی معابر مناطق مسکونی شرکتی در نفت‌خیز جنوب‬

می متالز - عملیات ضدعفونی و گندزدایی معابر مناطق مسکونی شرکتی مناطق نفت‌خیز جنوب در اهواز با استفاده از تجهیزات آتش‌نشانی با هدف پیشگیری از شیوع ویروس کرونا ادامه دارد‪.‬
‫استمرار گندزدایی معابر مناطق مسکونی شرکتی در نفت‌خیز جنوب‬

به گزارش می متالز، مدیریت عملیات غیرصنعتی با همکاری تنگاتنگ ایمنی، بهداشت و محیط زیست ستاد این شرکت و شرکت‌های بهره‌بردار نفت و گاز در تلاش است وضع بهداشتی مجتمع‌های مسکونی و اداری را باثبات نگاه دارد.

شهرک نفت، بیمارستان بزرگ نفت، ایستگاه‌های ایمنی و آتش‌نشانی و منطقه مسکونی نیوسایت در شمار مناطق ضدعفونی‌شده روز (پنجشنبه، ۲۲ اسفندماه) بودند. با وجود این، مسئولان اچ‌اس‌یی، بهداشت و درمان و عملیات غیرصنعتی بر این باورند که پیشگیری از انتشار کرونا بیش از هر چیز به همکاری و مشارکت خانواده‌ها و یکایک افراد بستگی دارد.

اتوبوس‌ها و مینی‌بوس‌های مدیریت عملیات ترابری و پشتیبانی تولید نیز به‌صورت روزانه دو مرتبه و بعد از هر سرویس گندزدایی و ضدعفونی می‌شوند. همچنین اتوبوس‌های درون‌شهری و برون‌شهری شرکتی و استیجاری طبق دستورعمل‌های وزارت بهداشت و سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز با مواد و محلول‌های شست‌وشو ضدعفونی می‌شوند.

بر اساس این گزارش، اماکن پرتردد رانندگان از قبیل بازرسی فنی، تعمیرگاه‌ها و ادارات ستادی نیز تا اطلاع ثانوی ضدعفونی خواهند شد.

حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان (وزارت نفت - جنوب) نیز با هدف مقابله با گسترش ویروس کرونا در شهر اهواز وارد عرصه خدمات‌رسانی به شهروندان شده است.

توزیع ‌۲ هزار بسته (مواد ضدعفونی‌کننده و دستکش) در مناطق مسکونی ملاشیه، کوی نفت، بخش‌هایی از شهرک‌ نفت و شهرک قائم و منازل مسکونی کارون و گندزدایی مناطق محروم منبع آب، کوی رمضان، سلطان‌منش، منازل کارون و شهرک‌های حفاری و آغاجاری شهر اهواز از جمله اقدام‌های حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان است.

عناوین برگزیده
محمدیاسر طیب‌نیا، مدیرعامل فولاد مبارکه در آیین امضای فاز اول قرارداد‌های احداث کارخانه تبدیل هماتیت به مگنتیت به روش RHF و پایلوت توسعه فناوری استحصال معادن کم‌عیار به روش بستر سیال (SMR):

فولاد مبارکه در حوزه تکنولوژی‌ها و فناوری‌های نوین می‌تواند یک دنبال‌کننده هوشمند باشد