تاریخ: ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۰:۴۹
بازدید: ۲۰۱
کد خبر: ۹۱۹۴۹
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
کارشناس بازار سرمایه مطرح کرد:

مشکل سهامدار در سفارش‌گذاری/ وقتی سیستم معاملاتی هنگ است!

می متالز - شایعاتی مبنی بر اختلافات مدیران ارشد سازمان و وزارت اقتصاد از یک سو و ایراد سامانه معاملاتی از سویی دیگر به مشکلات موجود در معاملات بازار سرمایه دامن زده است.
مشکل سهامدار در سفارش‌گذاری/ وقتی سیستم معاملاتی هنگ است!

به گزارش می متالز، محسن عباسلو مدیرعامل کارگزاری ارگ هومن به جو منفی موجود در بازار روز جاری اشاره داشت و گفت: چند نکته باعث ایجاد جوی منفی در بورس شده و تاثیرگذار بوده است.


وی ادامه داد: شایعاتی مبنی بر اختلافات مدیران ارشد سازمان و وزارت اقتصاد از یک سو و ایراد سامانه معاملاتی از سویی دیگر به مشکلات موجود دامن زده است.


این کارشناس بازار سرمایه در خصوص سامانه معاملاتی اظهار داشت: از صبح امروز و شروع به کار بازار، سامانه هنگ بوده و مشتریان قادر به سفارش گذاری نبودند. 


عباسلو همچنین به پایان سال اشاره داشت و گفت: بحث تصویه اعتباری در پایان سال نیز امروز وجود داشت، حضور پررنگ سهامدارانی که تصمیم به نقد کردن و فروش سهام خودداشتند به چشم می‌خورد. 


وی افزود: لازم به ذکر است تا فردا صبح سهامداران قادر به انجام این عملیات بوده تا بتوانند نقدینگی خود را از کارگزاری مربوطه دریافت کنند.


این کارشناس بازار سرمایه خاطر نشان کرد: جو منفی حاصل شده از مشکلات سامانه معاملاتی جوی بسیار منفی به راه انداخته که به نظر می‌رسد تا فردا ادامه داشته باشد.

عناوین برگزیده