تاریخ: ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۱:۱۳
بازدید: ۵۱۹
کد خبر: ۹۲۲۱۹
سرویس خبر : آهن و فولاد

پرداخت تسهیلات جامع لیزینگ به بازنشستگان و کارکنان صندوق فولاد

می متالز - در مراسمی با حضور مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد و مدیرعامل شرکت رایان سایپا، تفاهم نامه اعطای تسهیلات جامع لیزینگ به مستمری بگیران و کارکنان صندوق بازنشستگی فولاد به امضا رسید.
پرداخت تسهیلات جامع لیزینگ به بازنشستگان و کارکنان صندوق فولاد

به گزارش می متالز، این تفاهم نامه در فاز نخست جهت اعطای تسهیلات لیزینگی خرید خودرو و در فاز دوم جهت پرداخت تسهیلات خرید لوازم خانگی و سایر مایحتاج عمومی به مستمری بگیران و کارکنان صندوق بازنشستگی فولاد اجرا خواهد شد.

مسرور مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد در سخنانی در این مراسم با تشکر از شرکت خودروسازی سایپا و رایان سایپا بابت امضای این تفاهم نامه اظهار داشت: صندوق بازنشستگی فولاد حدود 16 درصد از سهام گروه خودروسازی سایپا را در اختیار دارد و امیدوار است این تفاهم نامه زمینه همکاری و تعامل گسترده تر طرفین در آینده جهت ارائه تسهیلات و خدمات رفاهی بیشتر و مناسب تر به خانواده بزرگ بازنشستگان فولاد را فراهم نماید.

وی با اشاره به اقداماتی که صندوق بازنشستگی فولاد در یک ماه اخیر برای بهبود وضعیت رفاهی بازنشستگان انجام داده تصریح کرد: تفاهم نامهای که امروز به امضا رسید سومین تفاهم نام های بود که صندوق فولاد در ظرف ده روز گذشته در راستای ارتقای رفاه بازنشستگان با دستگاه های مختلف امضا نموده است.

مسرور ادامه داد: پیگیری موضوعات مربوط به رفاه بازنشستگان و ارائه تسهیلات به این عزیزان از مهمترین اولویتهای صندوق فولاد است و در این راستا مصمم هستیم همه توان خود را به کار گیریم.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد ضمن اظهار خرسندی از انعقاد چنین تفاهم نام های در جهت ارتقای رفاه بازنشستگان و پرداخت تسهیلات برای خرید خودرو، لوازم خانگی و سایر مایحتاج عمومی به این عزیزان عنوان کرد: ضروری است یک کمیته کاری تشکیل شده و در یک بازه زمانی شش ماهه پس از امضای تفاهم نامه بررسی نماید که روند اجرای این تفاهم نامه و میزان استقبال بازنشستگان عزیز از تسهیلات مربوط به آن چه میزان بوده است.

لازم به توضیح است، جزئیات این تفاهم نامه و شیوه اجرای آن متعاقبا به اطلاع بازنشستگان ارجمند خواهد رسید.

عناوین برگزیده
محمدیاسر طیب‌نیا، مدیرعامل فولاد مبارکه در آیین امضای فاز اول قرارداد‌های احداث کارخانه تبدیل هماتیت به مگنتیت به روش RHF و پایلوت توسعه فناوری استحصال معادن کم‌عیار به روش بستر سیال (SMR):

فولاد مبارکه در حوزه تکنولوژی‌ها و فناوری‌های نوین می‌تواند یک دنبال‌کننده هوشمند باشد