تاریخ: ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۳:۵۲
بازدید: ۲۸۶
کد خبر: ۹۲۷۰۰
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

پیگیری و هدایت واحدهای صنفی به استفاده از ظرفیت کسب و کارهای مجازی در گلستان

می متالز - معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صمت گلستان از پیگیری و هدایت واحدهای صنفی به استفاده از ظرفیت کسب و کارهای مجازی توسط این سازمان خبر داد .
پیگیری و هدایت واحدهای صنفی به استفاده از ظرفیت کسب و کارهای مجازی در گلستان

به گزارش می متالز، درویش علی حسن زاده گفت: با عنایت به برگزاری جشنواره بهاره همدلی مردم و اصناف، و نظر به اینکه توسعه و استفاده از ظرفیت کسب و کارهای مجازی در تمام دنیا مورد استفاده و استقبال قرار گرفته، با هدف کاستن از رکود موجود در بازار، واحدهای صنفی را به استفاده از ظرفیت کسب و کارهای مجازی توصیه و تشویق می نمائیم.

وی گفت : نظر به اهمیت موضوع این سازمان در نظر دارد از طریق هدایت و پیگیری جدی اتاق ها و اتحادیه های صنفی در همکاری با تولید کنندگان اعم از صنفی و صنعتی با شبکه فروشگاههای مجازی دارای مجوز "ای نماد" از مرکز توسعه تجارت الکترونیکی، امکان فروش و عرضه محصولات در بستر اینترنت بصورت بازارگاه (MARKETPLACE) را با رعایت شرایط و ضوابط تسهیل نماید، تا موجب ترغیب مردم به خرید شده و تا حدی از رکود شدید در بازار کاسته شود.

به گفته حسن زاده، اصناف و تولیدکنندگان متقاضی می توانند به درگاه مرتبط با این موضوع که توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی به آدرس BAHAR99.IR ایجاد شده از جزئیات طرح و شرایط و شیوه اجرا مطلع گردند.

عناوین برگزیده
کاش نمی‌دیدمت!
یادداشت علیرضا مخبر دزفولی قائم‌مقام مدیرعامل در امور ستادی و مسوولیت‌های اجتماعی شرکت فولاد خوزستان

کاش نمی‌دیدمت!