تاریخ: ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۴:۴۲
بازدید: ۴۳۳
کد خبر: ۹۲۸۳۳
سرویس خبر : آهن و فولاد

توقف بارگیری از مجتمع فولاد بافت

می متالز - مدیر مجتمع فولاد بافت گفت: به منظور پیشگیری از ویروس کرونا، بارگیری از این مجتمع در ایام تعطیلات نوروز متوقف شده است.
توقف بارگیری از مجتمع فولاد بافت

به گزارش می متالز، یعقوب حاتمی، مدیر مجتمع فولاد بافت گفت: طبق دستور العمل مدیرعامل فولاد بافت، به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا تمانی بارگیری‌ها در مجتمع فولاد بافت برای ورود و خروج محصول (آهن اسفنجی) و مواد مورد نیاز (گندله) کارخانه در ایام تعطیلات نوروز متوقف شده است.

او با بیان اینکه براساس این دستورالعمل، خروج محصول متوقف و ورود ماده مورد نیاز تولید، صرفا از گل گهر سیرجان و به وسیله کامیون داران بومی صورت می‌شود، افزود: با هماهنگی‌های صورت گرفته با حوزه بازرگانی گل گهر، نیاز این کارخانه در ایام تعطیلات سوم تا دهم فروردین با بارگیری کامیون داران اهل منطقه، صورت می‌گیرد.

حاتمی تصریح کرد: براساس این تصمیم از ۲۹ اسفند تا سوم فروردین ۹۹ و از ۱۱ فروردین تا ۱۴ فروردین ۹۹ ورود و خروج کامیون صورت نمی‌گیرد.

او با بیان اینکه در محل ورودی کارخانه فولاد بافت، اقدامات بهداشتی و ایمنی لازم از جمله: تب سنجی و ضد عفونی خودرو‌های ورودی اندیشیده شده است، تصریح کرد: رانندگان کامیون‌ها در محل تخلیه گندله از کامیون پیاده نمی‌شوند و اصولا نیازی به پیاده شدن این کامیون داران در محوطه تخلیه بار نیست و در محل باسکول و انتظامات نیز تماس مستقیم کامیون داران با کارکنان فولاد وجود ندارد.

مدیر کارخانه فولاد بافت گفت: این کارکنان مجهز به لوازم فردی ایمنی و بهداشتی از جمله: ماسک و دستکش هستند.

او از ضدعفونی کردن مکرر و عمومی سایت و خودرو‌های ورودی با نظارت مدیریت ایمنی و بهداشت شرکت از سوی واحد آتش نشانی مستقر در مجتمع سخن گفت.

عناوین برگزیده