تاریخ: ۰۲ فروردين ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۲:۰۹
بازدید: ۱۲۲
کد خبر: ۹۳۲۶۸
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان تهران:

زیر ساخت های جهش تولید در کشور فراهم شده است/ شعار سال جهش تولید ظرفیت بی نظیری را برای کشور فراهم می سازد

می متالز - مدیرعامل شهرک های صنعتی تهران با اشاره به نامگذاری سال ۱۳۹۹ به سال جهش تولید توسط مقام معظم رهبری، گفت: زیر ساختهای جهش تولید در کشور فراهم شده است و شعار سال جهش تولید ظرفیت بی نظیری را برای کشور فراهم می سازد.
زیر ساخت های جهش تولید در کشور فراهم شده است/ شعار سال جهش تولید ظرفیت بی نظیری را برای کشور فراهم می سازد

به گزارش می متالز، صابر پرنیان با بیان این مطلب، افزود: سال گذشته نهضت ساخت داخل و تعمیق تولید تغییر نگاه در فضای تولید کشور ایجاد کرد.

وی ادامه داد: ۴۷۵ خوشه صنعتی در کشور شناسایی شده که پیاده سازی آن ها تولید را متحول خواهد کرد.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان تهران گفت: شرکتهای دانش بنیان ،استارتاپ ها و مخترعین جوان با سرعت بالایی در حال گسترش هست.

پرنیان در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: حدود ۴۰۰۰۰ طرح نیمه تمام صنعتی در شهرکهای صنعتی کشور داریم که حدود ۱۵۰۰۰ طرح در مرحله نصب ماشین آلات و ورود به چرخه تولید هست.

وی ادامه داد: افزایش ظرفیت واحد های تولیدی و احیا واحدهای صنعتی تعطیل که سال گذشته شروع شده بود امسال با سرعت و جدیت بیشتر ادامه خواهد یافت.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان تهران، در پایان تصریح کرد: قوای ۳ گانه و تمام ارکان کشور جهت حمایت از بخش تولید کشور باید قیام کنند.

عناوین برگزیده
محمدیاسر طیب‌نیا، مدیرعامل فولاد مبارکه در آیین امضای فاز اول قرارداد‌های احداث کارخانه تبدیل هماتیت به مگنتیت به روش RHF و پایلوت توسعه فناوری استحصال معادن کم‌عیار به روش بستر سیال (SMR):

فولاد مبارکه در حوزه تکنولوژی‌ها و فناوری‌های نوین می‌تواند یک دنبال‌کننده هوشمند باشد