تاریخ: ۰۴ فروردين ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۰:۳۶
بازدید: ۱۳۰
کد خبر: ۹۳۲۹۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

تأکید معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت بر آمادگی و انجام اقدامات پیشگیرانه برای ارتقاء ایمنی شهرک‌ها و نواحی صنعتی

می متالز - درپی صدور اخطاریه سازمان هواشناسی مبنی بر تشدید فعالیت سامانه بارشی در هفته جاری، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در تماس‌های تلفنی جداگانه با مدیران عامل شرکت شهرک‌های صنعتی 9 استان کشور، در جریان آخرین وضعیت بارندگی‌ها‌ و احتمال وقوع سیل در شهرک‌ها و نواحی صنعتی این استان‌ها قرار گرفت.
تأکید معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت بر آمادگی و انجام اقدامات پیشگیرانه برای ارتقاء ایمنی شهرک‌ها و نواحی صنعتی

به گزارش می متالز، محسن صالحی‌نیا در تماس‌های تلفنی جداگانه با مدیران عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان‌های بوشهر، خراسان رضوی، سیستان و بلوچستان، فارس، قم، کرمان، گیلان، لرستان و هرمزگان در جریان آخرین وضعیت شهرک‌ها و نواحی صنعتی این استان‌ها درپی بارندگی‌های شب گذشته و تمهیدات اندیشیده شده برای مدیریت و مهار سیلاب‌های احتمالی در این مناطق قرار گرفت.

وی در این تماس‌های تلفنی بر آمادگی و انجام اقدامات پیشگیرانه برای ارتقاء ایمنی شهرک‌ها و نواحی صنعتی، مقابله با بحران‌های احتمالی و کاهش آسیب‌ به زیرساخت‌های صنعتی و واحدهای تولیدی تأکید کرد.

مدیران عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان‌های مذکور همچنین در جریان این تماس‌های تلفنی، گزارشی از اقدامات به‌عمل آمده در جهت مقابله با بیماری کرونا در سطوح ستادی و واحدهای تولیدی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی تابعه به رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران ارائه کردند.

صالحی‌نیا در پایان از مدیران عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان‌ها خواست در هماهنگی کامل با سازمان مرکزی و استفاده از تمامی ظرفیت‌ها و بسیج همه امکانات محلی و منطقه‌ای، در راستای بهبود فضای کسب و کار و ایجاد محیطی امن برای سرمایه‌گذاران و تولید کنندگان از هیچ کوششی دریغ ننمایند.

عناوین برگزیده