تاریخ: ۰۵ فروردين ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۲:۵۹
بازدید: ۹۷
کد خبر: ۹۳۳۰۳
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
رئیس سازمان صمت استان لرستان:

واحدهای تولیدی با قابلیت برگشت به چرخه تولید فعال می شوند

می متالز - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان لرستان گفت: یکی از برنامه های عملیاتی سازمان در سال جهش تولید، فعال کردن واحدهای تولیدی است که قابلیت برگشت به چرخه تولید را دارند.
واحدهای تولیدی با قابلیت برگشت به چرخه تولید فعال می شوند

به گزارش می متالز، محمدرضا صفی‌خانی، بیان کرد: با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر نامگذاری امسال تحت عنوان جهش تولید بلافاصله کارگروه‌های تخصصی را در استان تشکیل دادیم.

وی ادامه داد: جلسه شورای معاونین و مدیران را در سازمان برگزار و کارها را تقسیم‌بندی کردیم، این تقسیم کار در حوزه صنعت، معدن و بازرگانی با رویکرد جهش تولید و با استفاده از ظرفیت‌های صنعتی و تجاری، بخش خصوصی و تشکل‌های بخش خصوصی انجام گرفت.

رئیس سازمان صمت لرستان با بیان اینکه برنامه عملیاتی خود را در این راستا ظرف یک هفته تدوین خواهیم کرد، افزود: با تهیه شدن این برنامه را طی نامه‌ای رسمی به استاندار لرستان تحویل خواهیم داد، البته این برنامه باید با برنامه‌های بالادستی تلفیق شود و نظر وزارتخانه را نیز در آن دخیل کنیم.

وی تصریح کرد: در این برنامه، برش استانی لحاظ شده و ظرفیت‌های موجود استانی و فعال کردن واحدهای تولیدی که قابلیت برگشت به چرخه تولید را دارند، دیده شده است.

صفی‌خانی با اشاره به اینکه رویکردمان علاوه بر افزایش تولید این است که در شاخص‌های اقتصادی استان تأثیر داشته باشیم، عنوان کرد:باید تعداد واحدهای تولیدی که قابلیت برگشت به چرخه تولید دارند را بررسی کنیم.

وی اضافه کرد: سال گذشته در بحث رونق تولید خیلی خوب پیش رفتیم و آخر سال صنعت استان در شرایط کنونی خودش را نشان داد.

عناوین برگزیده