تاریخ: ۰۸ فروردين ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۲:۵۳
بازدید: ۲۰۰
کد خبر: ۹۳۸۲۰
سرویس خبر : آهن و فولاد
فروش سالیانه شرکت به بیش از ۶۱هزار میلیارد ریال رسید:

افزایش قابل توجه نرخ اسلب "هرمز"

می متالز - مبلغ درآمد‌های عملیاتی کسب شده در اسفندماه به ۶ هزار و ۳۰۴میلیارد ریال بالغ شد و جمع مبلغ فروش ۱۲ماهه شرکت به ۶۱هزار و ۱۰۶میلیارد ریال رسید.
افزایش قابل توجه نرخ اسلب "هرمز"

به گزارش می متالز، فولاد هرمزگان جنوب در اسفندماه سال جاری عملکرد موفقی داشته و به فروش بیش از ۱۲۸ هزار تن انواع اسلب فولادی دست یافت.

به این ترتیب جمع فروش مقداری این شرکت در سال ۱۳۹۸ به بیش از یک میلیون و ۵۵۶ هزار تن رسید و این میزان فروش نسبت به سال ۱۳۹۷ افزایش ۱۳درصدی را نشان می‌دهد.

مبلغ درآمد‌های عملیاتی کسب شده در اسفندماه به ۶هزار و ۳۰۴میلیارد ریال بالغ شد و جمع مبلغ فروش ۱۲ماهه شرکت به ۶۱هزار و ۱۰۶میلیارد ریال رسید.

مبلغ فروش سال ۱۳۹۷ شرکت ۳۷ هزار و ۳۶۱ میلیارد ریال بوده و به این ترتیب شاهد افزایش بیش از ۶۰درصدی درآمد‌های عملیاتی شرکت نسبت به سال ۱۳۹۷ هستیم.

در نمودار زیر روند تغییرات نرخ فروش اسلب این شرکت طی شش ماه اخیر ارائه شده است. همان گونه که در نمودار زیر نیز قابل مشاهده است شاهد ایجاد روند صعودی در نرخ فروش محصول این شرکت هستیم.

نرخ فروش هر تن از این محصول با ۷ درصد افزایش نسبت به بهمن ماه به رقم جالب توجه ۴۹ میلیون و ۱۵۰ هزار ریال رسیده است. میانگین نرخ فروش از ابتدای سال معادل ۳۹ میلیون و ۱۲۰ هزار ریال است.

عناوین برگزیده