تاریخ: ۱۸ فروردين ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۱:۱۵
بازدید: ۱۷۳
کد خبر: ۹۵۴۵۳
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

برنامه ریزی برای جهش تولید و صادرات سیمان خوزستان

می متالز - فروش ۲ میلیون و ۷۰۷ هزار تن سیمان خوزستان در بازار‌های داخلی و خارجی.
برنامه ریزی برای جهش تولید و صادرات سیمان خوزستان

به گزارش می متالز، محمد حاج نایب مدیرعامل شرکت سیمان خوزستان گفت: سال گذشته ۲ میلیون و ۷۰۷ هزار تن سیمان در بازار‌های داخلی و خارجی از سوی این شرکت فروخته شد، و رکورد فروش این شرکت در تمام دوره‌های فعالیت آن شکسته شد.

او افزود: تلاش می‌شود امسال با بکارگیری همه ظرفیت‌های موجود در مسیر تحقق جهش تولید گام برداریم.

حاج نایب بیان داشت: سال گذشته در تحویل محصول رکورد جدیدی ثبت شد که در طول تاریخ این شرکت بی نظیر بوده و این روند حاکی از ظرفیت بسیار مناسب در این صنعت است.

مدیرعامل شرکت سیمان خوزستان گفت: رویکرد صادراتی یکی از روش‌هایی است که تولید را با جهش مواجه می‌کند و این شرکت در راستای تحقق شعار سال و حاشیه سود بیشتر از فروش سیمان نسبت به کلینکر با  افزایش ۲۹ درصدی صادراتی در مقایسه با سال ۹۸ را برنامه ریزی کرد و سهم فروش سیمان به مجموع سیمان و کلینکر از ۴۹ درصد سال گذشته به ۶۷ درصد  در سال ۹۹ هدفگذاری شده است.

این مقام مسوول ادامه داد: در صورت تحقق برنامه ریزی‌های صورت گرفته به تولید و تحویل  ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار تن محصولات تولیدی سیمان دست خواهیم یافت.

عناوین برگزیده
محمدیاسر طیب‌نیا، مدیرعامل فولاد مبارکه در آیین امضای فاز اول قرارداد‌های احداث کارخانه تبدیل هماتیت به مگنتیت به روش RHF و پایلوت توسعه فناوری استحصال معادن کم‌عیار به روش بستر سیال (SMR):

فولاد مبارکه در حوزه تکنولوژی‌ها و فناوری‌های نوین می‌تواند یک دنبال‌کننده هوشمند باشد