تاریخ: ۲۰ فروردين ۱۳۹۹ ، ساعت ۰۰:۳۸
بازدید: ۱۷۳
کد خبر: ۹۵۶۹۹
سرویس خبر : خودرو و قطعه سازی

فاصله‌گذاری اجتماعی در لوگوی هیوندای

می متالز - در حالی که شیوع ویروس کرونا در سراسر جهان بحران آفریده است، متخصصان سلامت معتقدند که فاصله‌گذاری اجتماعی بهترین راهکار برای پیش‌گیری از شیوع بیشتر این ویروس است.
فاصله‌گذاری اجتماعی در لوگوی هیوندای

به گزارش می متالز، اکنون در این بحران خودروسازان در تلاش هستند تا با شرایط کنار آمده و به بهبود وضعیت کمک کنند و اقداماتی از قبیل توقف تولید، لغو رونمایی‌ها و حضور در نمایشگاه‌های خودرو، تعطیلی موقت نمایندگی‌ها و حتی تشویق به فاصله‌گذاری اجتماعی را با تغییر لوگوی خود انجام داده‌اند. یکی از خودروسازانی که موضوع فاصله‌گذاری اجتماعی را پشتیبانی می‌کند هیوندای است. این برند کره‌جنوبی طی توییتی در صفحه رسمی خود لوگوی خود را به نحوی تغییر داده که در آن عدم دست دادن مشخص است. درواقع لوگوی هیوندای علاوه بر نمایش حرف اچ، دو دست را در حال دست دادن نشان می‌دهد که اکنون هیوندای این لوگو را به نحوی تغییر داده که دو دست از یکدیگر جدا هستند. به‌علاوه پیش‌تر فولکس‌واگن، مرسدس بنز و آئودی نیز دست به چنین ابتکاری زده بودند.

عناوین برگزیده
ریل نجات صنعت
با حضور کارشناسان بررسی شد: دولت چهاردهم چه سیاستی را در حوزه صنعت باید در پیش بگیرد؟

ریل نجات صنعت