تاریخ: ۲۳ فروردين ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۴:۵۱
بازدید: ۲۲۸
کد خبر: ۹۶۰۰۷
سرویس خبر : آهن و فولاد
مدیر عامل فولاد خراسان در دیدار سال نو با معاونین و مدیران ارشد شرکت:

توقف یک ماهه تولید را با جهش تولید جبران کنیم

می متالز - مدیرعامل مجتمع فولاد خراسان در نخستین جلسه کاری سال 1399 با مدیران ارشد شرکت، بر ضرورت اهتمام همه جانبه به ارتقای تولید و ضرورت دست یابی به اهداف و برنامه های شرکت در راستای تحقق «جهش تولید» تاکید کرد.
توقف یک ماهه تولید را با جهش تولید جبران کنیم

به گزارش می متالز، کسری غفوری در دیدار نوروزی معاونین و مدیران ارشد «فولاد خراسان» که در محل دفتر مدیر عامل برگزارشد، اهداف و برنامه های شرکت فولاد خراسان را در سال 1399 تبیین کرد.
مدیرعامل فولاد خراسان تکمیل پروژه سنگان را در سال ٩٩  اولویت اصلی شرکت و دارای نقش کلیدی در تولید پایدار فولاد در شرق کشور دانست و افزود: بایستی با هم افزایی همه ذی نفعان، از جمله حمایت هیات مدیره محترم و سهامداران عمده شرکت، در پیشبرد این پروژه گام هایی اساسی برداریم.
وی ابراز امیدواری کردکه درراستای انجام مسوولیت های اجتماعی «ساخت مجتمع فرهنگی - ورزشی» و نیز «احداث ساختمان اداری شرکت» به عنوان دو برنامه ی مهم کاری مجتمع، در سال جاری نیز به فرجام برسد.
غفوری همچنین با اشاره به توقف یک ماهه تولید شرکت در راستای «مقابله با همه گیری ویروس کرونا» تاکید کرد: باتوجه به نامگذاری سال ٩٩ ازسوی مقام معظم رهبری به عنوان «سال جهش تولید» و نیز ضرورت تحقق اهداف شرکت، بایستی با رعایت همه نکات بهداشتی و ایمنی برای حفظ سلامت نیروی انسانی، در طول ماه های باقیمانده از سال ٩٩ به تدریج این توقف یک ماهه جبران شود.

منبع: می متالز
عناوین برگزیده