تاریخ: ۲۳ فروردين ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۷:۱۷
بازدید: ۲۱۳
کد خبر: ۹۶۱۴۸
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
در روز ثبت رکورد جدید شاخص در کانال ۶۰۷ هزارتایی رقم خورد:

معاملات مشکوک یک بانک، "پترول"، توالی حضور دو شرکت بورسی و ۱۱ نماد

می متالز - در روز ثبت رکورد جدید شاخص در کانال ۶۰۷ هزارتایی، بانک سینا، پتروشیمی سرمایه گذاری ایرانیان، توالی حضور دو شرکت بورسی و ۱۱ شرکت مشمول معاملات مشکوک شدند.
معاملات مشکوک یک بانک، "پترول"، توالی حضور دو شرکت بورسی و ۱۱ نماد

به گزارش می متالز،  در جریان معاملات اولین روز کاری این هفته، بازار سهام مثبت و با قدرت آغاز به کار کرد به طوری که شاخص با رشد 10 هزار و 603 واحدی همراه شد و با ورود به کانال 607 هزار تایی، رکوردی جدید ثبت کرد.

براین اساس، بیش از 5.7 هزار میلیارد تومان در بورس و 5 هزار میلیارد تومان در فرابورس دست به دست شد و بیشترین حجم معاملات به بانک تجارت با داد و ستد بیش از یک میلیارد سهم و بانک صادرات، ذوب آهن، گروه پتروشیمی سرمایه گذاری ایرانیان به همراه پالایشگاه تهران به ترتیب با 448، 371، 312 و 292 میلیون سهم تعلق گرفت.

در این میان اطلاعات پردازش اطلاعات مالی مبنا نشان داد 15 شرکت با داد و ستد نه تا سه برابری نسبت به میانگین یک ماهه در زمره معاملات مشکوک قرار گرفته اند.

در صدر این فهرست، شرکت خدمات انفورماتیک حاضر در بازار اول معاملات بورس قرار گرفت که ضمن رشد 5 درصدی قیمت سهام و صف خرید، شاهد داد و ستد بیش از 84.2 میلیون سهمی شد.

در ادامه هم شرکت های نیرو سرمایه، کابلسازی ایران، کشتیرانی دریای خزر، مارگارین، سیمان مازندران، صنعتی مینو، شیر و گوشت زاگرس شهرکرد، بانک‌ سینا، توکاریل، کربن ایران، پتروشیمی سرمایه گذاری ایرانیان، سرمایه گذاری نفت، گاز لوله و بیمه ملت مشمول معاملات مشکوک امروز شدند.

بانک سینا، پتروشیمی سرمایه گذاری ایرانیان، توالی حضور خدمات انفورماتیک و سرمایه گذاری نفت و 11 شرکت دیگر از جمله نکات جالب این فهرست بود.

برای مشاهده اطلاعات دیگر مانند گزارش وقایع بازار، بازدهی ماهانه سهام و صنایع و... می توان به rahavard365.com مراجعه کرد.

منبع: بورس پرس
عناوین برگزیده