تاریخ: ۲۷ فروردين ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۳:۰۰
بازدید: ۲۷۳
کد خبر: ۹۷۲۸۷
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

جهش تولید سیمان خزر همراه با اقدامات کرونایی

می متالز - شرکت سیمان خزر در سال جهش تولید، موفق شد تا رکورد تازه‌ای از تولید و فروش را ثبت کند.این شرکت روند تولید خود را بدون وقفه ادامه داد، به‌طوری‌که در ۱۵ فروردین ماه سال جاری، تولید شرکت نسبت به سال گذشته ۷۶۷ درصد رشد، فروش مقداری ۲۷۱ درصد افزایش و فروش ریالی ۷۳۰ درصد رشد داشته است.
جهش تولید سیمان خزر همراه با اقدامات کرونایی

به گزارش می متالز، تعمیرات اساسی و دوره‌ای خط تولید «سخزر» نیز با برنامه‌ریزی از ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ آغاز شده که حداکثر در ۳۰ روز به اتمام خواهد رسید تا یک رکورد در ۱۰ سال اخیر به ثبت برسد. از مهم‌ترین اهداف انجام تعمیرات اساسی این مجتمع نیز رفع گلوگاه‌های تولید، دستیابی به تولید پایدار، کاهش ریسک عملیاتی در دوره بهره‌برداری واحدها، افزایش ظرفیت تولید،کاهش تولید آلایندگی و مدیریت مصرف سوخت و انرژی است.

 این شرکت در حوزه مسوولیت‌های اجتماعی و با هماهنگی شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی (شستا) و هلدینگ سیمان فارس و خوزستان، تامین نیازهای فوری و اولویت‌دار شهر لوشان را در دستور کار قرار داده که نهایت هم‌افزایی انجام شده است. ایران هم مانند سایر کشورها با مساله ویروس کرونا مواجه شده و در این حوزه سیمان خزر در مقابله با بحران کرونا علاوه بر ایفای نقش حمایتی خود از همکاران صف و ستاد، اقدامات اساسی در حل این بحران داشته است. این شرکت با مشارکت نیروهای مبارزه با کرونا، حضور موثری در گندزدایی کارخانه و شهر لوشان داشت. همچنین در هماهنگی با شهرداری، نیروی مخصوص مستقر ارتش، نیروی دریایی مستقر در منجیل، سپاه و بسیج در ارائه خدماتی همچون تحویل ماسک، تب‌سنجی مداوم همکاران و رانندگان و ضد عفونی، ماشین‌های حمل سیمان، با تمام امکانات لجستیکی اقدام به یاری‌رسانی در ضدعفونی و گندزدایی چندباره کارخانه و خیابان‌های لوشان کرده است.

عناوین برگزیده