تاریخ: ۲۷ فروردين ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۹:۴۹
بازدید: ۱۳۸
کد خبر: ۹۷۳۴۸
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
کارشناس بازار سرمایه مطرح کرد:

NAVدارهای بدون رشد را دریابید

می متالز - ریسک‌های بازار به دلیل قیمت‌های موجود، افزایش یافته است بنابراین به سهامداران توصیه می‌شود به سراغ سهم‌های بنیادی و NAV دار (که رشد‌های آنچنانی نکرده اند) بروند.
NAVدارهای بدون رشد را دریابید

به گزارش می متالز، نادر جزایری مدیرعامل کارگزاری بهین پویا در ارزیابی وضعیت بازار سرمایه گفت: بازار در شرایط خوبی بوده و به خاطر حمایت دولت از "بورس" و سیاست‌های اقتصادی آن شرایط برای سهم‌ها استیبل است.


وی ادامه داد: ریسک‌های بازار به دلیل قیمت‌های موجود، افزایش یافته بنابراین به سهامداران توصیه می‌شود به سراغ سهم‌های بنیادی و NAV دار (که رشد‌های آنچنانی نکرده اند) بروند. 


این کارشناس بازار سرمایه در خصوص عرضه‌های اولیه خاطر نشان کرد: این عرضه‌ها فرهنگ سرمایه گذاری را افزایش داده و عامل آشنایی هر چه بیشتر سهامدار را با بازار سرمایه است. 


جزایری در پایان اظهار داشت: درحال حاضر شرایط بازار با ریسک آنچنانی پیش بینی نمی‌شود، اما به سهامداران نوپا توصیه می‌شود از سهم‌هایی که رانتی شده و ریسک باالایی دارند دوری کنند.

 

امروز شاهد عرضه اولیه ۱۰ درصد از سهام شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا) خواهیم بود؛ ۸درصد از این سهام جهت عرضه به سهامداران خرد و ۲ درصد نیز جهت عرضه به صندوق‌های سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شده است.

عناوین برگزیده