تاریخ: ۳۱ فروردين ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۶:۴۰
بازدید: ۱۹۸
کد خبر: ۹۷۷۱۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

سهام چه شرکت‌هایی امروز بیشترین رشد را داشت؟

می متالز - سهامداران شرکت‌های بانک پارسیان، صنایع پتروشیمی خلیج فارس و گروه صنعتی بارز در بورس و معامله‌گران شرکت‌های نفت ایرانول، گروه صنایع کاغذ جنوب و فولاد هرمزگان جنوب در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.
سهام چه شرکت‌هایی امروز بیشترین رشد را داشت؟

به گزارش می متالز،  شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با رشد 21هزار و 241واحدی به کار خود پایان داد و بیش از 10میلیارد و 990 میلیون سهم و حق‌ تقدم به‌ ارزشی بالغ بر 10 هزار و 250 میلیارد تومان در بیش از یک میلیون و 548 هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بر این اساس سهامداران شرکت‌های بانک پارسیان، صنایع پتروشیمی خلیج فارس و گروه صنعتی بارز امروز بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار و در مقابل سهامداران شرکت‌‌های پارس الکتریک، شهد ایران و بورس اوراق بهادار تهران بیشترین کاهش را در سبد سهام خود داشتند.

بر اساس این گزارش، در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله 3 میلیارد و 704 میلیون ورقه به‌ارزش 4816 میلیارد تومان در 822 هزار نوبت، آیفکس 144 واحد رشد کرد و در ارتفاع 8583 واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های نفت ایرانول، گروه صنایع کاغذ جنوب و فولاد هرمزگان جنوب بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌‌ کشت و دام گلدشت نمونه اصفهان، توسعه فناوری اطلاعات خوارزمی و فرابورس ایران بیشترین کاهش قیمت را تجربه کرد.

عناوین برگزیده