به گزارش می متالز، این گروه خودروسازی با هدف اجرای مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا و نیز حفظ سلامت مشتریان، درخواستهای مشتریان را صرفا بهصورت تلفنی و اینترنتی پاسخ میدهد. براین اساس، امکان مراجعه حضوری به سازمان فروش سایپا تا اطلاع ثانوی وجود ندارد و مشتریان سایپا میتوانند تمامی درخواستهای خدمات مربوط به فرآیندهای فروش و تحویل خودروی خود را در سایت اینترنتی سایپا به نشانی www.saipacorp.com ثبت و پیگیری کنند. همچنین مشتریان میتوانند با مراجعه به آدرس اینترنتی یادشده، ضمن دانلود و نصب نرمافزار موبایلی (اپلیکیشن) سایپا، درخواستهای خدمات فروش خود را ثبت و از همین طریق پیگیری کنند. همچنین مرکز امور مشتریان گروه سایپا نیز ساعات کار خود را افزایش داده است.