تاریخ: ۲۳ فروردين ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۳:۵۵
بازدید: ۱۴۵
کد خبر: ۹۷۹۱۸
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

ثبت نام واحدهای صنفی و صنعتی در درگاه وزارت بهداشت الزامی است

می متالز - رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان بوشهر گفت: ثبت واحدهای صنفی و صنعتی استان بوشهر در درگاه اینترنتی وزارت بهداشت الزامی است و با متخلفان برخورد قانونی می‌شود.
ثبت نام واحدهای صنفی و صنعتی در درگاه وزارت بهداشت الزامی است

به گزارش می متالز، سید حسین حسینی محمدی بیان کرد: بر اساس تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونا و در راستای اجرای گام دوم فاصله گذاری اجتماعی، تمام واحد‌های صنفی و صنعتی استان بوشهر همزمان با سراسر کشور باید با مراجعه به سامانه مربوط به آدرس salamat.gov.ir به مدت ۷ روز مهلت دارند نسبت‌به ثبت کردن اطلاعات خود اقدام کنند.

وی افزود: راهنمایی‌ها و الزامات سلامت محیط و کار شاغلان و مشتریان با توجه به نوع فعالیت پس از تکمیل ثبت نام به‌صورت الکترونیکی در اختیار افراد قرار می‌گیرد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر ادامه داد: همچنین صاحبان واحد‌های صنفی و صنعتی برای استفاده از تمامی راهنما‌ها و الزامات می‌توانند به سامانه مرکز سلامت محیط و کار به آدرس: http://markazsalamat.behdasht.gov.ir مراجعه کنند.

وی تاکید کرد: بعد از شروع مجدد فعالیت‌ها، بازرسان مرکز بهداشت و درمان با مشارکت نیروی انتظامی، بازرسان اتاق اصناف و تعزیرات و بازرسان سازمان صمت به محل‌های مورد نظر مراجعه و در صورت ثبت نام نکردن در سامانه ابلاغی وزارت بهداشت، فعالیت و محل کاری را متوقف و تعطیل می‌کنند.

حسینی گفت: کلیه پروتکل‌های بهداشتی اصناف و صنایع در درگاه اطلاع‌رسانی ذکر شده بارگذاری شده است و امکان پرسش و پاسخ نسبت به جزئیات و کلیات پروتکل‌های بهداشتی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در همین درگاه وجود دارد.

وی افزود: صنوف مجاز به فعالیت که از سوی اتاق اصناف ایران اعلام شده فعالیت خود را باید با رعایت جزئیات و کلیات پروتکل‌های بهداشتی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی که در همین درگاه وجود دارد آغاز کنند.

عناوین برگزیده