تاریخ: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۷:۲۵
بازدید: ۲۰۸
کد خبر: ۹۷۹۶۶
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

پیگیری مشکلات کارگران زغال‌سنگ کوهبنان از طریق مجاری قانونی

می متالز - امام جمعه کوهبنان به کارگران و خانواده‌های آن‌ها قول داد که پیگیر مشکلات جامعه کارگری معادن زغال‌سنگ شهرستان و حل و فصل آنها از طریق مجاری قانونی خواهد بود.
پیگیری مشکلات کارگران زغال‌سنگ کوهبنان از طریق مجاری قانونی

به گزارش می متالز، حجت‌الاسلام جعفری در جمع کارگران معادن زغال‌سنگ‌ با دعوت به آرامش و تلاش در راستای پیگیری موضوع  مورد اعتراض کارگران نسبت به واگذاری به معادن زغال‌سنگ استان به بخش خصوصی اظهار داشت: کارگران در سخت‌ترین شرایط در راستای افزایش تولید و به‌دست آوردن رزق و روزی  فعالیت می‌کنند.

امام جمعه کوهبنان تاکید کرد: کشور متعلق به خودمان است، البته دشمنان در صدد بلعیدن منابع هستند باید متوجه باشیم در کشور امام زمان (عج) و شهید داده حضور داریم که باید نهایت تلاش و همت در انجام‌ بهتر و بیشتر کارها را داشته باشیم.

وی بیان داشت: خصوصی‌سازی امری همگانی است که در بسیاری از نقاط جهان انجام می‌شود اما سبک اجرا باید به‌خوبی انجام شود تا به ضرر دولت و مردم خصوصا جامعه کارگری نباشد و نفع اصلی برای کارگرانی باشد که در خط مقدم تولید و اقتصاد کشور قرار دارند.

 جعفری تصریح کرد: دوران دفاع مقدس، دفاع از حرمین شریفین و... با همت و حضور مردم از جمله کارگران زحمتکش انجام شده است که جای تقدیر دارد.

وی تاکید کرد: شما که در خط مقدم تولید و گردش چرخ اقتصاد کشور فعالیت دارید تلاش کنید در سال جهش تولید بیشترین تولید را داشته باشید.

امام جمعه کوهبنان به کارگران و خانواده‌های آنان قول داد که پیگیر مشکلات جامعه کارگری معادن زغال‌سنگ شهرستان و حل و فصل آنها از طریق مجاری قانونی خواهد بود.

عناوین برگزیده