تاریخ: ۲۶ فروردين ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۳:۳۰
بازدید: ۱۵۹
کد خبر: ۹۸۵۷۲
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
رئیس سازمان صمت استان مطرح کرد؛

مشکل تولید کِش ماسک رفع شده / مردم گران فروشی ها را به ۱۲۴ اطلاع دهند

می متالز - رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت آذربایجان شرقی در جمع خبرنگاران گفت: تولید کِش مشکل اصلی در تولید ماسک بود ولی الان توانستیم نیاز ۶ استان دیگر را هم تامین کنیم.
مشکل تولید کِش ماسک رفع شده / مردم گران فروشی ها را به ۱۲۴ اطلاع دهند

به گزارش می متالز، حبیب امین زاده رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت آذربایجان شرقی ظهر امروز در نشست خبری ستاد استانی مبارزه با کرونا اظهار داشت:  تاکنون نزدیک ۶۰۰ هزار عدد ماسک ۳ لایه و ۵۰ هزار ماسک n۹۵ در اختیار علوم پزشکی قرار داده ایم.

وی به ایجاد ۲ کارگاه تولیدی ماسک توسط اداره کل صمت اشاره کرده و گفت: در این کارگاه ها روزانه ۳۰ هزار عدد ماسک n ۹۵ در استان تولید می شود.

رئیس سازمان صمت استان ادامه داد: در زمینه لباس های  بیمارستانی نیز ۳ واحد تولیدی در استان ما مشغول فعالیت هستند.

وی بیان داشت: تولید کِش مشکل اصلی در تولید ماسک بود ولی الان توانستیم نیاز ۶ استان دیگر را هم تامین کنیم.

امین زاده به طرح فاصله گذاری هوشمند اشاره کرده و گفت: رعایت فاصله های اجتماعی در فروشگاه های زنجیره ای و نانوایی ها خیلی مهم است. در همین زمینه فروش اینترنتی را راه اندازی کرده ایم و مردم سفارش خود را ثبت می کنند.

وی با بیان اینکه ۱۲۴ هزار واحد صنفی در استان وجود دارد، گفت: مردم گران فروشی ها را به سامانه ۱۲۴ اطلاع بدهند.

رئیس سازمان صمت خاطر نشان کرد: تا به امروز توزیع میوه شب عید ادامه دارد و پیش بینی شده است تا آخر فروردین ماه نیز ادامه داشته باشد.

امین زاده در تشریح دیگر اقدامات سازمان صمت استان برای مقابله با کرونا گفت: تاکنون ۴۵۰ بسته غذایی  در اختیار ستاد مدافعان سلامت استان قرار داده ایم.

عناوین برگزیده
محمدیاسر طیب‌نیا، مدیرعامل فولاد مبارکه در آیین امضای فاز اول قرارداد‌های احداث کارخانه تبدیل هماتیت به مگنتیت به روش RHF و پایلوت توسعه فناوری استحصال معادن کم‌عیار به روش بستر سیال (SMR):

فولاد مبارکه در حوزه تکنولوژی‌ها و فناوری‌های نوین می‌تواند یک دنبال‌کننده هوشمند باشد