تاریخ: ۲۶ فروردين ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۳:۳۰
بازدید: ۱۵۶
کد خبر: ۹۸۵۷۲
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
رئیس سازمان صمت استان مطرح کرد؛

مشکل تولید کِش ماسک رفع شده / مردم گران فروشی ها را به ۱۲۴ اطلاع دهند

می متالز - رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت آذربایجان شرقی در جمع خبرنگاران گفت: تولید کِش مشکل اصلی در تولید ماسک بود ولی الان توانستیم نیاز ۶ استان دیگر را هم تامین کنیم.
مشکل تولید کِش ماسک رفع شده / مردم گران فروشی ها را به ۱۲۴ اطلاع دهند

به گزارش می متالز، حبیب امین زاده رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت آذربایجان شرقی ظهر امروز در نشست خبری ستاد استانی مبارزه با کرونا اظهار داشت:  تاکنون نزدیک ۶۰۰ هزار عدد ماسک ۳ لایه و ۵۰ هزار ماسک n۹۵ در اختیار علوم پزشکی قرار داده ایم.

وی به ایجاد ۲ کارگاه تولیدی ماسک توسط اداره کل صمت اشاره کرده و گفت: در این کارگاه ها روزانه ۳۰ هزار عدد ماسک n ۹۵ در استان تولید می شود.

رئیس سازمان صمت استان ادامه داد: در زمینه لباس های  بیمارستانی نیز ۳ واحد تولیدی در استان ما مشغول فعالیت هستند.

وی بیان داشت: تولید کِش مشکل اصلی در تولید ماسک بود ولی الان توانستیم نیاز ۶ استان دیگر را هم تامین کنیم.

امین زاده به طرح فاصله گذاری هوشمند اشاره کرده و گفت: رعایت فاصله های اجتماعی در فروشگاه های زنجیره ای و نانوایی ها خیلی مهم است. در همین زمینه فروش اینترنتی را راه اندازی کرده ایم و مردم سفارش خود را ثبت می کنند.

وی با بیان اینکه ۱۲۴ هزار واحد صنفی در استان وجود دارد، گفت: مردم گران فروشی ها را به سامانه ۱۲۴ اطلاع بدهند.

رئیس سازمان صمت خاطر نشان کرد: تا به امروز توزیع میوه شب عید ادامه دارد و پیش بینی شده است تا آخر فروردین ماه نیز ادامه داشته باشد.

امین زاده در تشریح دیگر اقدامات سازمان صمت استان برای مقابله با کرونا گفت: تاکنون ۴۵۰ بسته غذایی  در اختیار ستاد مدافعان سلامت استان قرار داده ایم.

عناوین برگزیده