تاریخ: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۴:۵۶
بازدید: ۲۷۵
کد خبر: ۹۸۸۴۵
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

هفته‌ای آرام در صرافی ملی / روند قیمت دلار و یورو در هفته‌ای که گذشت

می متالز - قیمت ارز صرافی ملی در اولین هفته ماه اردیبهشت، نوسان چشمگیری را شاهد نبود و قیمت دلار در این هفته بدون تغییر نسبت به هفته گذشته در رقم ۱۵ هزار و ۵۰۰ تومان ماندگار شد.
هفته‌ای آرام در صرافی ملی / روند قیمت دلار و یورو در هفته‌ای که گذشت

به گزارش می متالز، قیمت دلار در صرافی ملی در نخستین هفته ماه اردیبهشت، تغییر محسوسی نداشت و در رقم ۱۵ هزار و ۵۰۰ تومان به کار خود پایان داد.

روز شنبه قیمت ارز نسبت به آخرین رقم اعلام شده در صرافی ملی تغییری نداشت و قیمت دلار در رقم ۱۵ هزار و ۶۰۰ تومان و بهای یورو در رقم ۱۷ هزار تومان ثابت ماند.

روز یکشنبه با توجه به تعطیلی بازارهای جهانی، نرخ ارز در صرافی ملی تغییر نکرد و قیمت دلار در رقم ۱۵ هزار و ۶۰۰ تومان و بهای یورو در رقم ۱۷ هزار تومان ماندگار شد.

سومین روز هفته و با وجود آغاز به کار بازارهای جهانی، نرخ ارز در صرافی ملی همچنان ثابت ماند و قیمت دلار و یورو تغییر نکرد.

روز سه‌شنبه ثبات خود را حفظ کرد و بهای دلار در رقم ۱۵ هزار و ۶۰۰ تومان و قیمت یورو در رقم ۱۷ هزار تومان ثابت ماندگار ماند.

روز چهارشنبه نرخ ارز همچنان ثبات خود را حفظ کرد و تغییری نداشت.

روز پنجشنبه بهای ارز به ثبات یک هفته‌ای خود پایان داد و سرانجام ۱۰۰ تومان کاهش یافت که قیمت دلار به رقم ۱۵ هزار و ۵۰۰ تومان و قیمت یورو به رقم ۱۶ هزار و ۹۰۰ تومان رسید.

نرخ ارز در صرافی ملی امروز جمعه نیز اعلام شد که نسبت به دیروز تغییری نداشت.

عناوین برگزیده