تاریخ: ۲۰ فروردين ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۰:۵۰
بازدید: ۷۹
کد خبر: ۹۹۰۶۷
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی

شرکت مس نواداکاپر تولید عملیات پامپکین هالو را به حال تعلیق درآورد

می متالز - تولید مس در معدن پامپکین هالو در نتیجه محدودیت‌های قاطعی که ایالت نوادا در رابطه با سفر و محل کار برای مبارزه با شیوع کووید 19 وضع کرده به حال تعلیق در آمده است.
شرکت مس نواداکاپر تولید عملیات پامپکین هالو را به حال تعلیق درآورد

به گزارش می متالز، مالک معدن نوادا کاپر، که در فهرست بورس تورنتو قرار دارد، گزارش داد: تعلیق تولید احتمالا به مدت دست کم 6 هفته طول خواهد کشید. در طول این مدت، خدمات ضروری برای معدن شامل توسعه آهسته زیرزمینی آن و دیگر فعالیت‌های لازم ادامه خواهد یافت تا این معدن در وضعیتی آماده به کار برای زمان بازگشت به سطح عادی تولید قرار داشته باشد.

مدیر عامل نوادا کاپر، مَت جیلی، در بیانیه‌ای گفت: اولویت ما حفظ بهداشت و تندرستی نیروی کارمان است. این شرکت به دنبال محافظت از کارکنان، کسب و کار و تسهیلات معدن است تا بتواند عملیات‌های خود را به محض اینکه محدودیت‌های مرتبط با ویروس کوویید 19 رفع شوند از سر بگیرد.

نوادا کاپر افزود: در حال بررسی اقدامات گوناگون کاهش هزینه برای حفظ نقدینگی خود است و در این رابطه با وام‌دهنده ارشد پروژه، بانک ک اف دبلیو ایپکس، مشغول رایزنی است. این معدن زیرزمینی و کارخانه فرآوری آن در دسامبر 2019 در پامپکین هالو وارد تولید شد. این عملیات از ظرفیت تولید 65 میلیون پوند مس در سال برخوردار بوده و تمام هزینه‌های نگهدارنده آن معادل 1.86 دلار برای هر پوند است و امکاناتی برای توسعه دارد. نوادا کاپر همچنین در حال بررسی راه‌اندازی یک پروژه روباز در پامپکین هالو است.

عناوین برگزیده