تاریخ: ۳۱ فروردين ۱۳۹۹ ، ساعت ۰۹:۵۰
بازدید: ۱۵۴
کد خبر: ۹۹۳۴۰
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

تغییر خط تولید واحدهای صنعتی بروجرد در راستای مقابله با کرونا

می متالز - رییس اداره صنعت، معدن و تجارت بروجرد گفت: خط تولید هفت واحد صنعتی و کارگاهی این شهرستان در راستای مقابله با ویروس کرونا و حفظ سلامت شهروندان تغییر کرد.
تغییر خط تولید واحدهای صنعتی بروجرد در راستای مقابله با کرونا

به گزارش می متالز، حمید آزادبخت روز یکشنبه افزود: این واحدها شامل  کارخانه فارمد زاگرس پاس خط تولید ژل، کارخانه داروسازی اکسیر خط تولید مواد ضدعفونی کننده و صابون سازی داملران و  خط تولید  محلول ضد عفونی کننده دست و سطوح را راه اندازی کردند.

وی بیان کرد: همچنین کارخانه نساجی خط تولید ماسک و  کارخانه زاگرس پوش و کارگاه جهانشاهی و مقدسی خط تولید ماسک را در وضعیت سخت و شرایط ویژه کرونا راه اندازی کردند.

رییس اداره صنعت ، معدن و تجارت بروجرد اظهار داشت: این واحدها تاکنون ۴۸۰ هزار عدد انواع ژل و محلول ضدعفونی کننده و ۳۰هزار لیتر آب ژاول و ۲۳۵هزار و ۵۰۰ عدد ماسک را تولید نموده اند.

وی اضافه کرد: باید برای تحقق و به ثمر رساندن شعار سال و افزایش تولیدات در کشور اعتماد بخش خصوصی و دولتی نسبت به همدیگر بیش از گذشته بالا رود.

آزادبخت با تاکید بر اهمیت نامگذاری سال۹۹ با عنوان «جهش تولید» توسط رهبر معظم انقلاب، ادامه داد: در سال جدید نیز امید است بتوانیم مقدمات و زیر ساختهای لازم را برای واحدهای تولیدی تامین کنیم و با تحقق شعار رونق تولید و برنامه‌های سال جدید در «جهش تولید» به اتصال دهیم.

وی با اشاره به تاثیر کرونا بر اقتصاد گفت: با توجه به شرایطی که کرونا برای اقتصاد کشور، استان و بروجرد ایجاد کرده باید در سال‌جاری تلاش مضاعفی برای افزایش تولید و رفع مشکلات پیش آمده انجام شود.

وی افزود: وظیفه دولت و بخش خصوص در سال جهش تولید سنگین توصیف کرد و عنوان کرد: باید برای تحقق شعار سال و افزایش تولید در بروجرد اعتماد بخش خصوصی و دولتی نسبت به یکدیگر بیش از گذشته افزایش پیدا کند.

آزادبخت اظهارداشت: با توجه به اینکه سال ۹۹ به فرمایش مقام معظم رهبری سال «جهش تولید» نامگذاری شده است، لذا؛ برای جلوگیری ازهرگونه وقفه در تولید شایسته است تمامی واحدهای تولیدی با دقت‌نظر کافی و تنظیم شیوه نامه‌های بهداشتی در راستای سلامت کارگران و کارکنان اقدامات لازم را انجام داده و همچنین حمایت‌های لازم را نیز در تداوم فعالیت واحدهای خود ادامه داده  و از هر گونه تعطیلی ممانعت بعمل آورند.

عناوین برگزیده