تاریخ: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۵:۳۳
بازدید: ۱۸۴
کد خبر: ۹۹۳۴۲
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی

کشف بیش از ۲۶۰۰ کیلوگرم سنگ معدن قاچاق در اسفراین

می متالز - سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان اسفراین از کشف ۲ تن و ۶۶۵ کیلوگرم سنگ معدن قاچاق به ارزش بیش از ۲۱ میلیون ریال خبر داد.
کشف بیش از ۲۶۰۰ کیلوگرم سنگ معدن قاچاق در اسفراین

به گزارش می متالز، مجید یگانه پور اظهار کرد: در پی اعلام خبری مبنی بر دپو مقداری سنگ معدن غیرمجاز در مسیر روستای ایزی به آبشار، بلافاصله موضوع در دستور کار مأموران پاسگاه انتظامی عباس‌آباد قرار گرفت.

وی افزود: مأموران باکار اطلاعاتی در محل موردنظر مقدار ۶۱۵ کیلوگرم سنگ معدن از نوع سرب و روی را کشف کردند.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان اسفراین در ادامه خاطرنشان کرد: مأموران پاسگاه عباس‌آباد همچنین در راستای طرح عملیاتی مبارزه با قاچاق در حین گشت زنی سطح حوزه استحفاظی موفق به شناسایی یک دستگاه خودرو نیسان حامل سنگ غیرمجاز از نوع سرب منطقه حفاظت‌شده آلبلاغ شدند.

یگانه پور با اشاره به اینکه مأموران طی هماهنگی قضایی خودرو را متوقف کردند افزود: در بازرسی از خودرو نیسان ۲ تن و ۵۰ کیلوگرم سنگ معدن کشف و ضبط شد.

وی بابیان اینکه در این رابطه یک نفر متهم دستگیر که مراتب بعد از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد، خاطرنشان کرد: سنگ معدن کشف‌شده با هماهنگی مقام قضائی تحویل اداره صنعت و معدن شهرستان شد.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان اسفراین بابیان اینکه درمجموع ارزش این مقدار سنگ معدن کشف‌شده بیش از ۲۱ میلیون ریال برآورد شده است خاطرنشان کرد: اقدامات پلیس در راستای مبارزه با استفاده غیرمجاز از معادن در سطح شهرستان باقدرت ادامه دارد و از شهروندان عزیز نیز همواره انتظار می‌رود در صورت اطلاع از هرگونه موارد مشکوک مراتب را بلافاصله از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

عناوین برگزیده