تاریخ: ۱۸ فروردين ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۸:۰۵
بازدید: ۱۲۸
کد خبر: ۹۹۸۴۳
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دزفول:

۲۵۰ واحد صنفی متخلف در دزفول پلمب شدند

می متالز - رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دزفول گفت: تاکنون ۲۵۰ واحد صنفی متخلف در سطح شهرستان دزفول به دلیل عدم رعایت طرح تعطیلی بازار در راستای مقابله با ویروس کرونا، پلمب شده اند.
۲۵۰ واحد صنفی متخلف در دزفول پلمب شدند

به گزارش می متالز، مهراب عبدالهی، اظهار کرد: از ابتدای آغاز طرح تعطیلی بازار در راستای مقابله با بیماری کرونا تیم‌های بازرسی متشکل از اداره صمت، تعزیرات حکومتی، فرمانداری، اتاق اصناف، اماکن نیروی انتظامی و مرکز بهداشت در دو نوبت صبح و عصر کلیه صنوف در سطح شهرستان دزفول را به صورت مستمر رصد کرده و با متخلفانی که بر خلاف مصوبه ستاد مدیریت بیماری کرونا همچنان به فعالیت خود ادامه داده‌اند، برخورد شده است.

وی با اشاره به صدور اخطاریه برای پنج هزار واحد صنفی متخلف، افزود: تاکنون ۲۵۰ واحد صنفی متخلف در دزفول که در این شرایط بحرانی بی توجه به مصوبات ستاد مدیریت کرونا مبنی بر تعطیلی کلیه صنوف و بازار، فعالیت داشته‌اند به مدت یک ماه پلمب شده‌اند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دزفول با بیان اینکه ۱۳ هزار واحد صنفی در سطح این شهرستان فعالیت می‌کنند، عنوان کرد: طرح تعطیلی بازار تا زمان ابلاغ دستور رسمی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا همچنان ادامه دارد ضمن اینکه هرگونه تصمیم جدید در خصوص زمان، چگونگی و نحوه آغاز به کار برخی اصناف به محض ابلاغ، اطلاع رسانی خواهد شد.

عبدالهی با تقدیر از تلاش‌های صورت گرفته از سوی فرمانداری، شبکه بهداشت، اماکن نیروی انتظامی، تعزیرات حکومتی و اتاق اصناف در راستای هماهنگی و همکاری برای نظارت بر صنوف، گفت: بسیاری از کسبه و بازاریان در دزفول در اجرای طرح تعطیلی بازار نهایت همکاری را با ستاد شهرستانی مدیریت بیماری کرونا داشتند که این بینش و همدلی جای تقدیر دارد.

وی خواستار تداوم همکاری صنوف در راستای ادامه طرح تعطیلی بازار شد و تصریح کرد: لازم است مردم و صاحبان کسب و کار با رعایت نکات بهداشتی و توجه به مصوبات و دستورات ستاد مدیریت بیماری کرونا تا قطع کامل زنجیره انتقال و ریشه کن شدن این ویروس منحوس در آینده همکاری لازم را داشته باشند.

تاکنون آزمایش ۱۳۸ نفر در بیمارستان بزرگ دزفول مثبت اعلام شده که ۸۶ نفر از این بیماران از شهرستان دزفول، ۳۲ نفر از شوش، ۷ نفر از گتوند و ۱۳ نفر خارج از حوزه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی دزفول هستند.

عناوین برگزیده