به طور همزمان در کرمان و تهران مس شهید باهنر مورد تقدیر قرار گرفت:
میمتالز - همزمان با بیست و دومین همایش ملی صنعت معدن و خدمات سبز که در تهران و با حضور نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، کلانتری رئیس سازمان محیط زیست، تجریشی معاون انسانی سازمان محیط زیست و فعالان حوزه صنعت، معدن و محیط زیست برگزار شد و بدلیل شرایط کرونا، مراکز استانها بطور ویدیو کنفرانس از سراسر کشور حضور داشتند، در اداره کل محیط زیست کرمان از مس شهید باهنر به عنوان واحد صنعتی و معدنی موفق استان در حوزه محیط زیست با اهدا لوح، تقدیر به عمل آمد.
کد خبر: ۲۰۰۱۲۷ تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۱۲/۱۳