مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران در مجمع عمومی عادی سالیانه عنوان کرد
میمتالز - دکتر اردشیر سعدمحمدی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران در مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت ملی صنایع مس ایران با اعلام خبر خوب سودآوری چشمگیر شرکت مس طی سهماهه نخست سال جاری خطاب به سهامداران فملی گفت: طی سهماهه سالجاری ۹۵۰۰ میلیارد تومان سود خالص در شرکت ملی صنایع مس ایران اتفاق افتاد که بیانگر یک حرکت صعودی و شفاف و روشن برای مس و سهامداران این شرکت است.
کد خبر: ۲۱۹۵۷۲ تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۵/۰۲