نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس مطرح کرد:
میمتالز - محمد بهرامیسیفآبادی، نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس گفت: تشکیل سازمان بهینهسازی انرژی سبب میشود اقدامات گستردهتری در کشور برای بهینهسازی انرژی در تمامی ابعاد صورت بگیرد و تمامی وزارتخانهها بدون فعالیت جزیرهای و با هدف صرفهجویی و مصرف بهینه انرژی در کشور فعالیت کنند.
کد خبر: ۳۶۱۶۳۱ تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۹/۲۱