میمتالز - در جلسه تولید «مجتمع مس شهربابک» که امروز سهشنبه (۹ آذر ماه) در سالن دکتر نیازمند کارخانه ذوب خاتونآباد برگزار شد؛ درباره چگونگی اتصال کارخانه ذوب مس خاتونآباد به شبکه ریلی کشور بحث و تبادل نظر شد.
کد خبر: ۲۳۸۰۷۶ تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۹/۰۹