میمتالز - با وجود این که تهران جزو ۱۰ شهر آلوده جهان است، اما صنایع همچنان از مازوت به عنوان سوخت استفاده میکنند و مقامات واضح و تلویحا میگویند نمیتوانیم مازوت نسوزانیم. اما دلیل استفاده از سوخت مازوت چیست؟ گاز نداریم یا نمیتوانیم مازوت صادر کنیم؟
کد خبر: ۲۳۹۱۱۵ تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۹/۱۶