میمتالز - طبق قانون اگر دستگاههای دولتی، اطلاعات حقوق و دستمزد کارکنان خود را در سامانه حقوق و دستمزد ثبت نکنند، حقوق مدیران آنها قطع خواهد شد. با این حال، ۱۳۰۰ دستگاه دولتی اطلاعات حقوقی کارمندان خود را ثبت نکردهاند.
کد خبر: ۲۴۱۷۷۱ تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۰/۰۵