سیدمحمد بحرینیان

برچسب ها - سیدمحمد بحرینیان
‌می‌متالز - «سود تقسیمی بانک‌ها و خام فروشان کشور خودمان را ببینید. اخیرا یک پتروشیمی گفته است در ۹ ماهه سال ۱۴۰۰ حدود ۲۵۸ درصد سود خالص داشته است که تعداد این شرکت‌ها یکی دوتا هم نیست. امروز دیدم درباره بورس صحبت می‌کنند که خوراک پتروشیمی ثابت شود تا بورس رشد کند. شما به بورس چکار دارید که از صندوق توسعه سرمایه‌های بین نسلی را به بورس اختصاص می‌دهید؟ بورس ما اصلا بورس نیست! سرتاپای شرکت‌هایی که در بورس هستند به ارز وابسته اند! باورتان می‌شود یک سری شرکت فولادساز در این بدبختی‌ها ارز گرفته باشند؟ یک شرکت بیسکوییت ساز ۳۲ میلیون دلار ارز گرفته است.»
کد خبر: ۲۴۷۱۷۴    تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۱/۱۱