گفتوگو با مدیر طراحی و بهرهوری انرژی مس منطقه کرمان
می متالز - «مهدی جاودانی» در گفتوگو با «عصرمس آنلاین» از اقداماتی میگوید که در سال 1396 در سرچشمه و شهربابک رخ داد و منجر به کسب جایزه مدیریت انرژی، پرداخت پاداش 2.5 میلیارد تومانی ازسوی برق منطقهای و کاهش هزینه برق 1.4 میلیارد تومانی شده است.
کد خبر: ۱۵۴۶۶ تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۳/۲۸