میمتالز - بهادر احرامیان، نائب رئیس انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران، امروز اعلام کرد که قرار است برق واحدهای فولادی از اردیبهشت ماه قطع شود. این در حالی است که قطع برق صنایع و بهویژه صنایع فولادی وسیمانی در سال گذشته، موجب افزایش قیمت برخی کالاها شد.
کد خبر: ۲۵۳۳۳۳ تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۱/۱۷