مدیر عامل مس در دیدار با مدال آوران تیم شرکت مس
میمتالز - دکتر «علی رستمی» در دیدار با مدال آوران تیم ورزشی مس در مسابقات ورزشی کارگری شرکتهای جهان (۲۰۲۲) با اعلام این که ورزش کارگری اولویت اول شرکت مس است، گفت: در این راستا بودجه ورزش کارگری و قهرمانی را ۵۰ درصد افزایش داده ایم.
کد خبر: ۲۷۱۰۰۹ تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۵/۲۸