میمتالز - فرماندار خوسف گفت: به زودی عملیات اجرایی کارخانه فرآوری مس در شهرستان خوسف برای اشتغال بیش از صدها نفر با سرمایه گذاری بیش از ۱۶۰۰ میلیارد فراهم میشود.
کد خبر: ۲۸۱۰۸۲ تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
در مجمع عمومی عادی سالانه شرکت فولاد اکسین خوزستان مطرح شد: